Voorbeelden

Wij zijn trots op de websites die we ontwikkeld hebben voor verschillende organisaties: business-to-business websites, zzp'ers, starters, organisaties die willen groeien maar ook non profits en detailhandel. Bekijk hieronder voorbeelden van WordPress websites.

 

Wat doe je als je veel werk hebt aan het onderhouden van je website en het handmatig verwerken van orders en nieuwsbrief aanmeldingen? Als je wekelijks drie aparte wesites  moet bezoeken voor je blog, nieuwsbrief en website met recensies van nieuw uitgebrachte platen en cd's? Als je klanten via social media en e-mail bestellen, en je achteraf soms lang op betalingen moet wachten?

Bij Elpee, een onafhankelijke platenzaak in het centrum van Groningen, dachten ze dat dat makkelijker moest kunnen.

Het antwoord was een moderne website met een minimalistisch ontwerp, zonder veel poespas. Waar mensen terecht kunnen voor het lezen van recensies en het gemakkelijk is om online lp's en cd's te bestellen en te betalen via iDeal, credit card of factuur.

 

Meer uit ons portfolio

Responsive webdesign voor Joods Monument Zaanstreek

Het Joods Monument Zaanstreek is een digitaal monument dat ontstaan is naar aanleiding van een boek van Pim Ligtvoet. De eerste versie van de site, die in 2000 is ontwikkeld, begon kapot te gaan; teksten vertoonden rare tekens, hij was niet makkelijk te onderhouden en er waren beperkte mogelijkheden voor het toevoegen van foto's. Daarnaast was de website niet mobielvriendelijk. Deze oude website was gebouwd op een maatwerk content management systeem, waardoor het beheer complex was en maar door maar door één partij te onderhouden was. 
 
 

Maatwerk formulieren voor Cohesie - de andere arbodienst

Cohesie is een arbodienst uit Voorthuizen. Cohesie heeft BOE!media benaderd voor het ontwikkelen van een nieuwe website, omdat de oude, die ze zelf hadden gebouwd, allerlei technische problemen gaf. Daarnaast was de website niet geschikt gemaakt voor mobiele apparaten.
 
Specifieke wensen: een modernere uitstraling, aparte login voor klantenportal, complexe formulieren voor aanmelden grote groepen met veel conditionele logica (routing), integreren van videotestimonials, makkelijk te beheren pagina's, meertalige inhoud, klantenportfolio. 
 

 

Promotionele website ATEX Event

IAB Ingenieurs uit Appingedam wilde eens per jaar een evenement organiseren rondom het thema ATEX. Het doel van dit evenement is kennis delen en netwerken.
Specifieke wensen: eigen branding ATEX Event, in lijn met kleuren EX-logo en passend bij huidige huisstijl IAB Ingenieurs, online ticketverkoop, testimonials van bezoekers, inschrijven nieuwsbrief, online enquête.

 

Holland Scherming Screening Solutions

Holland Scherming is jarenlang alleen bezig geweest met vraaggericht werken. Men was niet proactief. De oude website (ontwikkeld in 2013), liet vooral het productaanbod zien, had een rommelige structuur; klanten konden slecht vinden wat ze zochten.
In 2014, na de komst van de nieuwe sales manager, is BOE!media door middel van het houden van een aantal strategische sessies begonnen aan een nieuwe, meer oplossingsgerichte website. Deze stond aan de basis van een traject van 2,5 jaar ter verbetering van het imago, waarbij BOE!media intensief betrokken is geweest bij de marketing en communicatie. 
BOE!media heeft zorggedragen voor het professionaliseren van de uitingen in de media, het drukwerk, op beurzen en bij communicatie naar klanten toe. Hierbij is continu uitgegaan van de doelstellingen zoals deze begin 2014 zijn geformuleerd. Daardoor kon er een strakke, effectieve, communicatie/marketingkalender worden opgesteld, die het mogelijk maakten dat campagnes de verkoop op een juiste manier ondersteunden. Uitbouwen en bewaken van een consistente en professionele huisstijl op basis van een bestaand logo was een belangrijk onderdeel van het werk van BOE!media.
 
Naast de website-ontwikkeling en het schrijven van diverse teksten heeft BOE!media ook projectfotografie en op kleine schaal videoproducties voor Holland Scherming verzorgd.
 
 

IAB Ingenieurs - Arbeidsveiligheid en explosieveiligheid

IAB Ingenieurs kwam bij BOE!media met een tweetal wensen: meer cursisten per training en minder werkdruk. Na een aantal strategische sessies zijn we een aantal jaren geleden begonnen met het stapsgewijs optimaliseren van het aanmeldproces. Uiteindelijk heeft dit geleid tot een webshop, waar men gemakkelijk trainingen kan bestellen. Aanmeldingen gingen voorheen via formulieren die handmatig moesten worden verwerkt. Ook de facturatie ging via Word, wat arbeidsintensief en foutgevoelig was. Nu het aanmeldproces makkelijker is geworden, merkt IAB dat er meer wordt besteld en dat betalingen vaak eerder binnen zijn, omdat men ook via iDeal of creditcard kan betalen.
Tevens had IAB problemen met het versturen van een nieuwsbrief aan een groot adressenbestand. BOE!media heeft dit proces aanzienlijk verbeterd door professionele software in te zetten. Ook is de inhoud van de nieuwsbrief wat concreter geworden; men krijgt informatie, maar wordt ook aangezet tot het bestellen van trainingen. Door de nieuwsbrief te koppelen aan Google Analytics en de statistieken van de webshopverkopen, wordt voor IAB duidelijk dat dit een belangrijke tool is om nieuwe bestellingen binnen te halen. Verhoudingsgewijs kost de klant dit weinig tijd en bereikt hij makkelijker en goedkoper zijn doelgroep dan bijvoorbeeld het inzetten van online advertenties.
Sinds we de verbetermaatregelen hebben ingezet, is het aantal cursisten per cursus met 30% toegenomen.
Naast de webshop is sinds een aantal jaren de website van IAB ook uitgebreid met een online leeromgeving. IAB kan nu digitaal lesmateriaal ontwikkelen dat op een gemakkelijke manier via de webshop verkocht kan worden tegen een lagere prijs dan de trainingen die hij op locatie verzorgt.
IAB kreeg ook veel verzoeken via e-mail voor technisch advies. Zoveel, dat hij er niet aan toe kwam om dit te beantwoorden. Deze mails worden nu automatische beantwoord met een een bericht dat men een telefonisch consult van 15 minuten kan boeken. Dit gaat via een automatische agenda, waarbij de eigenaar van IAB vanzelf een bericht in zijn agenda krijgt als hij iemand moet bellen. De vrije ruimte in de agenda is beperkt tot een vast aantal momenten per week/dag en wordt geblokkeerd als IAB andere afspraken in zijn agenda heeft staan.
Deze agenda wordt ook gebruikt om vrije data voor in company trainingen aan de klanten door te geven.
Het optimaliseren van de websites voor deze klant is een continu proces en een belangrijke manier van klantenbinding geworden voor de eigenaar van het bedrijf. Momenteel zijn we bezig met het implementeren van een nieuw downloadarchief voor het 'IAB Members'-gedeelte.
Daarnaast organiseer ik voor deze klant ook dit jaar voor de derde maal het ATEX Event (atexevent.nl), waar ik het drukwerk, de website, communicatie en financiële afhandeling voor regel. Beide vorige edities van het event zijn uitverkocht.